Základní škola a Mateřská škola Bohumín Bezručova 190

Škola slučuje:
  • 1. Bohumín, Bezručova 190, 735 81 (základní škola,školní družina,výdejna)
  • 2. Bohumín Záblatí, Bezručova 170, 735 52 (základní škola,školní družina)
  • 3. Bohumín Záblatí, Na Pískách 70, 735 52 (mateřská škola,výdejna)
  • 4. Bohumín Záblatí, Tovární 427, 735 52 (mateřská škola,výdejna)

Škola v přírodě MŠ

17. 3. - 22. 3. 2019 Penzion Pepovka

Škola v přírodě 2019 pod názvem "ZA TAJEMSTVÍM LESA III. - KOLOBĚH VODY V PŘÍRODĚ" se  koná v rámci 13. výzvy "Programu podpory ozdravných pobytů dětí z oblastí se zhoršenou kvalitou ovzduší". Rozhodnutí ministra životního prostředí ČR č. 06971762  ze dne 15. 06. 2018 o poskytnutí podpory ze Státního fondu Životního prostředí ČR.

18. 3. 2019 fotky z 2. dne - zde

21.00 hod

Po večeři jsme si v klubovně zazpívali, nakreslili jsme další dva obrázky do kalendáře přírody. Potom jsme si vyprávěli o zážitcích z 2. dne a napsali jsme dopisy domů. Kdo dopsal, mohl si ještě hrát. Teď už jsme umytí a čeká nás pohádka a šup šup do postýlek.

15.00 hod

Po odpoledním klidu jsme si ukázali, jaký je sníh. Vlastnosti sněhu, jeho znečistění sazemi. Po odpolední  svačince - pečivo s vajíčkem, jsme vyrazili na vycházku k potůčku. Zde nás čeká stavění hrází a pozorování vody. Určitě půjdeme taky zkontrolovat naše stavby ze včerejšího dne. Až se vrátíme, budeme mít na večeři buchtičky s krémem.

12.00 hod

Po snídani jsme si vyprávěli o vodě, z plastelíny stavěli studánky a říkali příběh o víle Rozárce, která nás hlídá na Pepovce. Potom jsme šli na svačinu - rohlík se sýrovou pomazánkou. Počasí se uklidnilo a my jsme mohli jít ven, kde jsme se vyřádili na posledních zbytcích sněhu. Došli jsme na sjezdovku a řekli jsme si jak se vyrábí technický sníh. Teď nás čeká oběd -zeleninová polévka, kuřecí přírodní plátek s bramborovou kaší.

7.00 hod

Noc proběhla v klidu. V noci  nás přišla  navštívit zoubková vila. Přípravy na dnešní den jsou v plném proudu. Probudili jsme se do zamračeného počasí a venku sněží.  Na snídani máme šunku, sýr, máslo a pečivo, potom nás čeká Velký příběh jedné kapky vody. Budeme hovořit o vodě ve formě sněhu.

17. 3. 2019 fotky z 1. dne - zde

20.00 hod

Po večeři jsme si v klubovně řekli co je voda a kde ji můžeme v přírodě najít. Potom jsme si vyprávěli o zážitcích z 1. dne, paní učitelka nám řekla příběh o Kapičce a nakreslili jsme první dva obrázky do kalendáře přírody. Chvíli jsme si mohli ještě hrát.Už jsme umytí a čeká nás pohádka a šup šup do postýlek.

18.00 hod

Počasí nám dnes přálo. Celý den svítilo sluníčko a bylo teplo. U studánky jsme našli vzkaz od studánkové víly Rozárky, potom jsme si nasbírali pár kamínků. Kousek dál jsme mohli stavět obydlí pro vílu Rozárku a ještě jsme chvíli skoatačili na hřišti. Teď nás čeká večeře - zapečené nudle.

14.00 hod

Na oběd jsme měli vývar s nudlemi a svíčkovou na smětaně s knedlíkem. Teď se oblékáme a vyrážíme na procházku za studánkovou vílou. Na svačinku nás čeká rohlík se šunkovou pomazánkou.

11.55 hod

Cestu jsme zvládli bez problémů a dojeli jsem v pořádku. Udělali jsme si krátkou čurací a svačinovou přestávku v Opavě. Za chvíli se ubytujeme a budeme se chystat k obědu. Počasí máme slunečné, vypadá to na krásný první den.

9.00 hod

Děti nastoupily do autobusu, všechna zavazadla. baťůžky, batohy byly naloženy a za mohutného mávání rodičů a slz smutku z loučení odjely do školy v přírodě.

28. 5. - 1. 6. 2018 Penzion Pepovka

Děkuji všem pracovníkům školy za obětavý přístup při práci s dětmi ve škole v přírodě v období 28. 5. - 1. 6. 2018. Ředitelka školy.

1. 6. 2018 fotky ze 5. dne - zde

16.00 hod

Po krátké přestávce v Bruntálu se dětí vydali dále. Předpokládaná doba dojezku je asi 17.30 hodin    ( ještě je čeká zdolat 80 km cesty).

12.30 hod

Po obědě -  vývar s nudlemi, kuřecí řízek s bramborovou kaší,  jsme si pochutnali na nanuku. Teď už budeme čekat na autobus, protože se všichni těšíme domů. Odjezd je naplánován na 14.30h.

8.30 hod

Noc proběhla v klidu.  Probudili jsme se do slunného počasí.  Na snídani máme párek s kečupem a chleba. Po snídani se půjdeme podívat ještě naposledy do lesa a rozloučíme se skřitkem Medovníčkem. K dnešnímu Dni dětí nás ještě čekají různé soutěže a sladkosti.

31. 5. 2018 fotky ze 4. dne - zde

21.30 hod

Odpoledne po svačině -  ovocný talíř jsme si obuli gumáky a vyrazili k potoku, kde jsme pouštěli lodičky z kamínků, které jsme si vybarvili. Když jsme se vrátili k hotelu, využili jsme krásné dětské hřiště před hotelem. Poskákali jsme si na trampolíně, pohoupali na houpačce... Potom nás čekalo balení kufrů, předávání diplomů za noční pochod a výborná večeře -  rizoto se sýrem.  Pan kuchař nám upekl výborný dort a mohli jsme slavit narozeniny. Večer jsme si přečetli  pohádku a teď už jsme v postýlkách a těšíme se domů.

13.00 hod

Po výborné snídani jsme si šli pohrát do herničky, rozdali a přečetli jsme si pohledy z domova,  vybarvili jsme si omalovánky, z plastelíny jsme  vymodelovali skřítka Medovníčka a kreslili jsme kalendář přírody. Když jsme vše zvládli, šli jsme na svačinu - ovocný moučník a vyrazili jsme do lesa. Házeli jsme šiškama do stromu, zdolali jsme běh mezi stromy a hledali jsme kameny, které jsme si odnesli do hotelu.  Na oběd jsme měli bramborovou polévku a kuře na paprice s knedlíkem. Dobře jsme se najedli a teď máme polední klid. Odpočíváme a kreslíme si na kameny, které jsme si donesli z lesa.

8.30 hod

Noc proběhla v klidu.  Probudili jsme se do slunného počasí.  Na snídani máme jogurt s lupínky. Po snídani si přečteme dopisy z domova od rodičů, budeme kreslit kalendář přírody, vybarvovat omalovánky a potom nás čeká procházka do lesa, kde budeme soutěžit v hodu se šiškami na cíl.

30. 5. 2018 fotky ze 3. dne - zde

22.30 hod

Všichni jsme statečně zdolali  noční pochod, našli jsme skřítka Medovníčka  a jeho poklad. Teď už jsme v postýlkách a těšíme na zítřek.

18.00 hod

Sluníčko nám svítí a proto jsme odpoledne po svačině  vyrazili do lesa, kde jsme si zahráli na medvědy,kreslili jsme pylinama na papír a plnili úkoly z pracovního listu. Před večeři jsme vyrobili korále pro skřítka Medovníčka z šišek, které jsme ráno nabarvili. Už máme prázdná bříška a těšíme se na večeři, na kterou nás čekají palačinky s marmeládou a nutelou. Po večeři budeme vyrábět herbář z květin, které jsme natrhali, budeme kreslit kalendář přírody a na smrkové dřevo si nakreslíme zážitky z Pepovky. Už se těšíme až se setmí. Vezmeme si baterky a vyrazíme hledat do lesa skřítka Medovníčka a jeho poklad.

13.00 hod

Dopoledne uběhlo jako voda a my jsme toho spoustu stihli.  Vybarvili jsme šišky, které jsme si našli v lese, vystřihli a poskládali skřítky z papíru. Po svačině - houska s máslem a šunkou,  jsme šli do lesa, kde jsme zdolávali překážkovou dráhu a a naučili se novou básničku.  Po vydatném obědě - rajská omáčka s těstovinami, jsme v postýlkách a odpočíváme.

8.30hod

Noc proběhla v klidu.V noci  nás přišla  navštívit zoubková vila. Přípravy na dnešní den jsou v plném proudu.  Po snídani -vánočka s máslem a marmeládou - si chvilinku pohrajeme, nabarvíme šišky, které jsme si včera v lese skřítka Medovníčka nasbírali a  potom nás čeká sportovní dopoledne.

29. 5. 2018 fotky z 2. dne - zde

21.00 hod

Druhý den odpoledne po svačince jsme vyrazili na lyžařský svah, kde jsme pozorovali brouky, motýly, luční koníky, lesní mravence. Po cestě zpět na hotel jsme si zalétali jako letadla a zaskákali jako žáby. Když jsme dorazili na hotel oblékli jsme plavky a šup do bazénu. Po bazénu nás čekala výborná večeře - dukátové buchtičky s krémem a po té jsme šli psát dopisy maminkám domů. Před spaním jsme si zatancovali na pyžamové diskotéce a teď už spinkáme a těšíme se na zítřejší dobrodružství.

12.30 hod

Před obědem jsme vyrazli do lesa za skřítkem Medovníčkem a cestou na hotel jsme sbírali a poznávali rostliny. Také jsme se dívali, jak se řeže dřevo. Před obědem jsme si ještě stihli zasportovat na hřišti. Na oběd jsme dostali čočkovou polévku a vepřový plátek se sýrem, brambory a zeleninový salát.

9.00 hod

Noc proběhla v klidu.  Ráno jsme se probudili do slunečného počasí.  Na snídani máme houskou s maslem šunkou a sýrem.  Dopoledne nás čeká bohatý program.  Po snídani si pohrajeme v herničce, popřejeme Maxikovi k svátku, naučíme se novou básničku a vyrazíme do lesa stavět skřitkovi Medovnickovi domeček a sbírat šišky.

28. 5. 2018 fotky z 1. dne - zde

20.00 hod

Dnes jsme pozorovali lesní mravence a jejich mraveniště,  našli jsme čolka, na večeři jsme měli talíř plný špaget a po večeři jsme si užili závody na hřišti. Už jsme umytí a čeká nás pohádka a šup šup do postýlek.

14.00 hod fotky zde a zde

Na oběd jsme dostali vývar s nudlemi a svíčkovou na smětaně s knedlíkem. Odpočinuli jsme si a s oplatkem ke svačině vyrážíme na procházku na průzkum okolí.

11.40 hod

Cestu jsme zvládli bez problémů a dojeli jsem v pořádku. Všechny děti se už ubytovávají, až vybalí kufry budou se chystat k obědu. Počasí máme slunečné, vypadá to na krásný první den.

9.55 hod fotky zde a zde

Už máme hlad. Kousek za Opavou jsme si udělali malou přestávku na svačinu. Předpokládaný dojezd na chatu kolem 11.30 hodiny.

8.50 hod

18. 4. - 23. 4. 2017 Horský hotel Súkenická

Škola v přírodě 2017 pod názvem "ZA TAJEMSTVÍM LESA II. - KDO ŽIJE V LESE" se  koná v rámci 4. výzvy "Programu podpory ozdravných pobytů dětí z oblastí se zhoršenou kvalitou ovzduší". Rozhodnutí ministra životního prostředí ČR č. 00811562  ze dne 10. 06. 2014 o poskytnutí podpory ze Státního fondu Životního prostředí ČR.

Děkuji všem pracovníkům školy za obětavý přístup při práci s dětmi na ozdravném pobytu mateřské školy  v období 18. 4. - 23. 4. 2017. Ředitelka školy.

23. 4. 2017 - jedeme domů fotky zde

11.13

Projíždějí v Ostravě u Makra.

10. 22 hod

Autobus v této chvíli vyjíždí z Bumbálky a předpokládáme, že za hodinu a něco budou na točně v Záblatí. &n
kontakty
18.3.2019 Nové fotky (Beseda se slepcem) najdete v sekci ŠKOLNÍ DRUŽINA.
17.3.2019 | Aktuální informace ze školy v přírodě MŠ najdete v sekci ŠKOLA V PŘÍRODĚ MŠ.
13.3.2019 | Jídelníčky na příští týden najdete v sekcích STRAVOVÁNÍ - JÍDELNÍČKY
8.3.2019 Nové fotky (Městské kolo recitační a pěvecké soutěže) najdete v sekci FOTOGALERIE ZŠ.
4.3.2019 Plány tříd na březen najdete v sekci MĚSÍČNÍ PLÁNY.
27.2.2019 | Činnost školy v březnu 2019 najdete v sekcích AKCE a ŠD - Informace.
8.2.2019 Nové fotky (Usměvavé lyžování) najdete v sekci FOTOGALERIE MŠ Na Pískách a FOTOGALERIE ZŠ.
28.1.2019 Nové fotky (Maškarní ples) najdete v sekci FOTOGALERIE MŠ Na Pískách.
31.12.2018 Nové fotky (Perníčky) najdete v sekci FOTOGALERIE ZŠ ZÁBLATÍ.