Základní škola a Mateřská škola Bohumín Bezručova 190

Škola slučuje:
  • 1. Bohumín, Bezručova 190, 735 81 (základní škola,školní družina,výdejna)
  • 2. Bohumín Záblatí, Bezručova 170, 735 52 (základní škola,školní družina)
  • 3. Bohumín Záblatí, Na Pískách 70, 735 52 (mateřská škola,výdejna)
  • 4. Bohumín Záblatí, Tovární 427, 735 52 (mateřská škola,výdejna)

Škola v přírodě MŠ

13. 5. - 17. 5. 2019 Hotel Bauer, Staré Hamry - Bílá

Moooooooooooc velké poděkování všem pracovníkům školy za laskavý  a obětavý přístup při práci s dětmi na ozdravném pobytu školy  v období 13. 5. - 17. 5. 2019. Ředitelka školy.

17. 5. 2019 Fotky z 5. dne - zde (přidány ve 13.00)

14.20 hod

Autobus s dětmi odjíždí od chaty a předpokládaný návrat bude v 15.30 hod na točně v Záblatí.

8.30 hod

Noc proběhla v klidu. Chystáme se na snídani,kde na nás čekaji švédské stoly. Kufry jsou zbalené a nachystané k odvozu a teď už se těšíme na kamarády že školky a indiánské dopoledne.

16. 5. 2019 Fotky ze 4. dne - zde  a zde a zde (HURÁ - přidáno odpoledne... a večer....)

20.15 hod

Odpoledne nám trošku pršelo,ale nás to nezaskočilo, oblékli jsme si pláštěnky a dále jsme zdolávali pašeráckou stezku, kde na nás na konci čekala truhla s pokladem. Na večeři jsme měli rýži s kuřecím masem. Po večeři jsme si zabalili kufry, zatancovali jsme si na pyžamové diskotéce, rozdali jsme si diplomy a už se těšíme na zítřejší dopoledne, kdy na nás čeká indiánský program. Teď už ležíme v postýlkách a těšíme se zítra domů.

15.50 hod

Po výborném obědě - fazolová polévka, špenát s bramborovým knedlíkem a vejcem jsme si rozdali pohledy,které nám napsaly maminky a šli jsme si po náročném dopoledni odpočinout. Teď nás čeká výlet na pašeráckou stezku a zdolávání překážek. Na svačinu máme čokoládový termix.

9.00 hod

Noc proběhla v klidu. V rámci švédského stolu hlavně  posnídali kuličky s mlékem, párečky a bábovku. Venku nám neprší a tek se těšíme užít si lanovou dráhu. Potom se s dětmi vypravíme do lesíku, kde děti mohou stavět obydlí pro lesní skřítky. Na oběd nás čeká fazolová polévka a špenát s vajíčkem a bramborovým knedlíkem.

15. 5. 2019 Fotky ze 3. dne - zde a zde .

20.55 hod

Odpoledne zase pršelo. Byli jsme v klubovně. Konaly se soutěže ve družstvech, pantomima, zvířecí stopy a tanec s hudbou. K večeři byly buchty se šodó. Těšíme se na zítřejší den bez deště.

13.10 hod

Dopoledne nepršelo a tak jsme se po krátkém programu na hotelu a po svačině (jablko) vypravili do nedaleké obory. Viděli jsme živá zvířátka - jezevce, bílého jelena i normální jeleny a laňky, s muflonem se pozdravila i paní učitelka Dana. K obědu byla rajská polévka, sekaná s bramborovou kaší a mrkvičkový salát. Fotky se načítají, tak snad se něco povede odeslat...

8.20 hod

Noc proběhla v klidu. Probudili jsme se do deštivého rána. Čekáme na snídani na kterou budeme mít švédské stoly a už se těšíme na další dnešní dobrodružství. Máme potíže s internetem a nejdou nám načítat fotky.

14. 5. 2019 Fotky ze 2. dne - zde a zde .

19.40 zpráva paní učitelky Terezky:

Po vydatném obědě, jsme si šli na pokojíčky odpočinout.  Po odpoledním klidu jsme vyrazili do společenské místnosti,kde na nás čekalo odpoledne plné pohádek. Vyprávěli jsme si pohádky, seznámili jsme se s pohádkovými postavami a nakonec jsme si vybarvili omalovánky. Aby jsme si trošku protáhli těla, zatancovali jsme si na písničky z večerníčku a zahráli jsme si spoustu her,u kterých jsme se pořádně zasmáli.  Odpoledne nám uběhlo jako voda a čekala na nás výborná večeře (rizoto).  Po večeři jsme si pohráli s hračkami, které jsme si ve školce sbalili. Za chviličku se půjdeme osprchovat, poslechneme si pohádku a šup, šup do postýlek. Těšíme se na zítra a doufáme, že se na nás ráno usměje sluníčko.

9.10 hod

Vstáváme do zamračeného dne. Večer byl dlouhý, noc klidná, do postýlek povodeň nepronikla. Těšíme se na snídani. Ta je formou rautu - párky, šunka, sýr,chléb, rohlíky, marmeláda, med, máslo, křupínky, čaj, mléko..... Doufáme, že  déšť spadne za kopcem a nechá nás být v lese. Dopoledne budeme v klubovně hrát hru Na pašerácké stezce. Přejeme domů pěkný veselý den.

13. 5. 2019  Fotky z 1. dne - zde .

19.40 hod

Odpoledne jsme se se seznámili s okolím, byli jsme se podívat na hřiště, kde jsem běhali a hráli různé pohybové hry. Asi po hodině nás ale vyhnal déšť. Tak jsme šli prozkoumat naši chatu a našli jsme klubovnu, ve které jsme hráli různé hry a taky jsme tancovali. Na svačinu byl puding a na večeři boloňské špagety. Někteří z nás snědli i dva talíře. Teď jsme dopsali zprávičky domů a za chvíli se půjdeme uložit do postýlek. Nejmenší děti už jsou unavené a tak určitě brzo usnou

12.40 hod

Cesta proběhla v pořádku, nikdo neblinkal. Na místo jme dojeli asi o půl jedenácté. Po vystoupení z autobusu jsme se ubytovali v pokojích a vybalili jsme si zavazadla. A potom hurá na první oběd. K jídlu byla čočková polévka a kuřecí řízek s bramborovou kaší. Po odpoledním odpočinku se vypravíme ven na průzkum okolí. Venku je sice chladno, ale neprší a není ani mokro.

9.00 hod

Děti nastoupily do autobusu, všechnca zavazadla, baťůžky, batohy byly naloženy a za mohutného mávání rodičů odjely od školy v přírodě.

17. 3. - 22. 3. 2019 Penzion Pepovka

Škola v přírodě 2019 pod názvem "ZA TAJEMSTVÍM LESA III. - KOLOBĚH VODY V PŘÍRODĚ" se  koná v rámci 13. výzvy "Programu podpory ozdravných pobytů dětí z oblastí se zhoršenou kvalitou ovzduší". Rozhodnutí ministra životního prostředí ČR č. 06971762  ze dne 11. 06. 2018 o poskytnutí podpory ze Státního fondu Životního prostředí ČR.

Moooooooooooc velké poděkování všem pracovníkům školy za laskavý  a obětavý přístup při práci s dětmi na ozdravném pobytu školy  v období 17. 3. - 22. 3. 2019. Ředitelka školy.

22. 3. 2019 fotky z 6. dne - zde

16.31 hod

Autobus s dětmi je v Ostravě Porubě, během 10 - 15 minut budou na točně v Záblatí.

15.45 hod

Děti jsou právě v Opavě a mají krátkou čurací pauzu.

13.00 hod

Na obědě - kulajda, kuřecí řízek s bramborovou kaší - jsme si pochutnali. Teď už budeme čekat na autobus, protože se všichni těšíme domů. Odjezd je naplánován na 14.00h.

7.00 hod

Noc proběhla v klidu. V noci nás přišla  navštívit zoubková vila. Na snídani budeme mít lupínky s mlékem. Po té dobalíme zbytky kufrů a vydáme se rozloučit ven s vílou Rozárkou. Povíme si o znečišťování ovzduší kouřem, jak se dá topit jinak, kdo ještě u nás znečišťuje ovzduší, alternativy tepelných zdrojů, budeme pozorovat sluneční kolektory na rekreačním středisku.

21. 3. 2019 fotky z 5. dne - zde

21.00 hod

Po večerních zážitcích a sladké medaili jsme už v postýlkách a těšíme se domů.

18.00 hod

Před večeří nás čekalo balení kufrů. Na večeři jsme měli rajskou omáčku, masové koule a knedlík. Po večeři nás čeká vyhodnocení školy v přírodě. Budou rozdány medaile, diplomy za noční pochod. Nakreslíme poslední dva obrázky do kalendáře přírody a nakonec nás čeká tancování na pyžamové diskotéce.

13.00 hod

Před obědem jsme dětem přečetli korespondenci. Na oběd byla frankfurtská polévka a šišky s mákem. Po odpoledním klidu nás bude čekat spousta zábavy. Na svačinku bude rybí pomazánka. Potom půjdeme před chatu a budeme soutěžit na hřišti. Následovat bude připrava na koupání ve vyhřívaném bazénu se slanou vodou.

7.00 hod

Noc proběhla v klidu. Probudili jsme se do slunného dne. Po snídani rohlík se šunkou si povíme další z příběhů jedné kapky - Žíznivý poutník, kterou vodu můžeme pít. Dále nás čeká čarování s vodou a jinými tekutinami. Vyzkoušíme si udělat také malou turbínu. Po svačince, si vyrazíme ke studánce, kde jsme sbírali šišky a hráli na medvědy.

20. 3. 2019 fotky z 4. dne - zde

20.00 hod

Po večeři jsme dětem v klubovně pustili na promítacím plátně několik pohádek. Teď už jsme umytí, jdeme spinkat a těšíme se na zítřejší dobrodružství.

17.00 hod

Děti se podívali do budovy elektrárny. V přednáškovém sále viděli instruktážní video o elektrárně a pohádku. Potom nás provedli podzemní elektrárnou a nakonec nás autobus vyvezl k Dolní nádrži. Po náročném odpoledni si děti půjdou hrát do klubovny. Mohou si kreslit i zpívat. Děti nakreslí další dva obrázky do kalendáře přírody. Na večeři budeme mít kuřecí nudličky s bramborovou kaší.

12.00 hod

Po náročném dopoledni, kdy děti sbírali šišky a udělali víle Rozárce veliké srdce. Bylo to poděkování za včerejší sladkosti, a že na nás pořád myslí. Teď nás čeká oběd. Budeme mít krupicovou polévku a špagety. V 13.00 hod nás vyzvedne autobus a odveze nás k přehradě Dlouhé stráně. Celková doba prohlídky je cca 2 hodiny, kde nás autobus převeze do lyžařského areálu Kouty do elektrárny, k dolní nádrži a zpět.

7.00 hod

Noc proběhla v klidu. Probudili jsme se a venku nám trošku sněží. Přípravy na dnešní den jsou v plném proudu. Po snídani loupák, kakao nás čeká další velký příběh jedné kapky - Jaká je voda -vlastnosti vody, mrazíme led. Čekají nás, pokusy tání ledu a sněhu, mrznutí vody.

19. 3. 2019 fotky z 3. dne -zde

21.00 hod

Všichni jsme statečně zdolali večerní pochod za vílou Rozárkou. Každý si v jezírku vylovil jednu hvězdičku. Poklad si děti rozdělili na chodbě, až byly převlečené. Teď už jsme všichni v postýlkách a těšíme se na zítřek.

18.00 hod

Už jsme se vydováděli v bazénku a teď nás čeká večeře. Budeme mít pečené kuře s bramborem. Po té nás v klubovně čekají písničky s tématikou vody a sněhu a nakreslíme další dva obrázky do kalendáře přírody. Po pohádce bude následovat vzkaz od víly Rozárky a děti se připraví na večerní pochod.

13.00 hod

Po náročném dopoledni jsme se naobědvali. Měli jsme čočkovou polévku, rizoto s kuřecím masem. Na svačinku nás čeká puding. Po odpoledním klidu nás bude čekat spousta zábavy. Před chatou si vytvoříme malá jezírka a budeme v nich chytat ryby. Potom nás čeká několik soutěží a příprava na koupání ve vyhřívaném bazénu se slanou vodou.

7.00 hod

Noc proběhla v klidu. Probudili jsme se do slunného mrazivého počasí. Na  snídani máme párek s kečupem a chléb. Po snídani půjdeme do klubovny pozorovat sněhové vločky pod lupou a čeká nás kreslení sněhových vloček. Dozvíme se také co je vodopád a zkusíme si to z plastelíny vymodelovat. Po svačině nás čeká vycházka do lesa, kde si nachystáme překážkovou dráhu.

18. 3. 2019 fotky z 2. dne - zde

21.00 hod

Po večeři jsme si v klubovně zazpívali, nakreslili jsme další dva obrázky do kalendáře přírody. Potom jsme si vyprávěli o zážitcích z 2. dne a napsali jsme dopisy domů. Kdo dopsal, mohl si ještě hrát. Teď už jsme umytí a čeká nás pohádka a šup šup do postýlek.

15.00 hod

kontakty
22.5.2019 Nové fotky (Paměťové instituce - Kroměříž) najdete v sekci FOTOGALERIE ZŠ.
17.5.2019 Nové fotky (Sportovní odpoledne s rodiči) najdete v sekci ŠKOLNÍ DRUŽINA.
17.5.2019 Nové fotky (Výlet na Bílou) najdete v sekci FOTOGALERIE MŠ NA PÍSKÁCH.
16.5.2019 | Jídelníčky na příští týden najdete v sekcích STRAVOVÁNÍ - JÍDELNÍČKY
2.5.2019 Plány tříd na květen najdete v sekci MĚSÍČNÍ PLÁNY.
29.4.2019 | Činnost školy v květnu 2019 najdete v sekcích AKCE a ŠD - Informace.
26.4.2019 | Je zveřejněno Rozhodnutí o přijetí k základnímu vzdělávání pro škol. rok 2018/2020 - najdete v sekci ZÁPIS DO 1. TŘÍDY ZŠ.