Základní škola a Mateřská škola Bohumín Bezručova 190

Škola slučuje:
  • 1. Bohumín, Bezručova 190, 735 81 (základní škola,školní družina,výdejna)
  • 2. Bohumín Záblatí, Bezručova 170, 735 52 (základní škola,školní družina)
  • 3. Bohumín Záblatí, Na Pískách 70, 735 52 (mateřská škola,výdejna)
  • 4. Bohumín Záblatí, Tovární 427, 735 52 (mateřská škola,výdejna)

Škola v přírodě - MŠ Tov

13. 5. - 17. 5. 2019 Hotelový komplex Kamzík - Moravice, Karlov pod Pradědem

Moooooooooooc velké poděkování všem pracovníkům školy za laskavý  a obětavý přístup při práci s dětmi na ozdravném pobytu školy  v období 13. 5. - 17. 5. 2019. Ředitelka školy.

17. 5. 2019

8.50 hod

Noc proběhla v klidu. Dnes dopoledne, díky deštivému počasí, po snídani si s dětmi budeme malovat zážitky z celého týdne a procvičíme si získané vědomosti o přírodě v pracovním sešitě. Děti dostanou diplomy za účast ve školce v přírodě, za statečnost a obratnost. Po obědě (bramborová kaše a řízek) vyrážíme směr domov :-) Přijedeme okolo 15 hodiny.

16. 5. 2019

22.00 hod

Den 4. - sluníčko vykukuje, což je dobré znamení :) po snídani, kde dnes převládaly chutě na vánočku zejména, jsme si procvičili předmatematické dovednosti  pracovních listech a hrách. Dopoledne jsme vyrazili, po svačince (jogurt s rohlíkem), před hotel, kde jsme konečně využili příjemné a nedeštivé počasí a zahráli si pohybové hry a míčové hry. Šli jsme se projít do nedalekého lesa, kde jsme sbírali šišky a větvičky a stavěli jsme různé obydlí broučkům. Bylo příjemně teplo, tak jsme navštívili i místní hřiště a průlezky. Na oběd jsme měli dnes nejoblíbenější jídlo, což byl vývar a rajská s knedlíkem, mňam. Po odpolední siestě, jsme se natěšeně rozutekli ven, hledat skřítkův poklad. Nejen, že jsme hledali různě barevné fáborky, ale také jsme museli plnit nejrůznější zapeklité úkoly a uhádnout hádanky. Poklad byl náš, našli jsme ho ukrytý pečlivě, ve starém pařezu velikého stromu. Večer se blížil a všichni jsme věděli, že nás čeká pohádková diskotéka. Převlékli jsme se do kostýmů, nasadili jsme princeznovské koruny a šli tančit, řádit a skotačit s balónky. Odťukla 20hod a my se odebrali do pokojíčků, kde proběhla večerní hygiena a balení kufrů (uf, u některých to byl opravdu kumšt zabalit tolik věcí do malého kufru, chichi ). Nicméně (učitelky a tety)jsme to zvládli ....a už spinkáme a těšíme se zítra domů (někteří, chichi). Zítra budeme vyjíždět po obědě, okolo 13hod, předpokládaný návrat je okolo 15 hodiny, prosíme počkejte nás tam už, ať nemusí vaše ratolesti, které se na vás tak těší, čekat ve školce :) papa zítra před školkou

8.30 hod

I třetí klidná noc je za námi. Dnes jsme se probudili do trochu teplejšího rána a neprší. Po snídani budeme procvičovat předmatematické představy v pracovních listech a po svačině vyrazíme do lesa. Budeme hledat nejrůznější přírodniny - šišky, větvičky, kamínky..., ze kterých pak postavíme domečky pro lesní skřítky. K obědu nás čeká hovězí vývar s nudlemi, masové koule s rajskou omáčkou a knedlík.

15. 5. 2019 Fotky ze 3. dne - zde .

21.00 hod zpráva paní učitelky Jindřišky:

Den 3. – dnešení ráno bylo ještě chladnější než předešlé. Ovšem snídaně nám hned zlepšila náladu, čekalo na nás opět spoustu dobrého jídla. Dopoledne se počasi umoudřilo, a jako by nám řeklo „už budu hodné, už nechám toho deště a nechám svítit sluníčko“ – proto jsme neváhali a dopoledne vyrazili na prohlídku místního hřiště, kde jsme zdolávali průlezky a poznávali jsme na místní louce kytičky – už umíme poznat pomněnku 🙂 . Byli jsme se kouknout na hotel Kamzík, kde jsme si koupili pohledy a zítra nám naše pohledy pro vás pán pošťák odešle. Před hotelem jsme si zahráli ještě různé pohybovky (Cukr káva limonáda, Stronzo, Na honěnou). Na oběd jsme měli frankfurtskou polévku a brambor s kuřecím stehýnkem – a že jsme si pochutnali 🙂 Po obědovém relaxu a skládání puzzlí jsme koukli z okna a bohužel počasí vzalo sluníčko zpět za mraky a poslalo nám silný déšť s větrem to trvá do teď (20:30). Proto jsme odpoledne strávili v herně, kde jsme si hráli nejen s hračkami, ale zkoukli jsme pohádku na projektoru, tvořili jsme přáníčka, a hráli vědomostí soutěž „poznej pohádku“. Poté jsme si zahráli hru „Hledej svou dvojici“, kde si děti vyzkoušeli hledat svého dvojníka podle značky na zádech – to se jim líbilo. Již už ležíme každý ve svém pelíšku a posloucháme pohádku z knížky Skřítek Bystroušek. Děkujeme za pohledy, některé to tak dojalo, že upadla i slzička štěstí 🙂 Děti se již na Vás začínají těšit (teda někteří vypadají, že by si tady dali ještě týden). Budeme doufat, že zítra se počasí umoudří, navíc než jen dopoledne a my zvládneme jednu větší túru po lese po turistických značkách, kde bychom mohli hledat i tajný pohádkový poklad.

8.30 hod

I druhá noc proběhla v klidu. Dětem se tady moc dobře spí, ráno je musíme budit. Na snídaňovém rautu dnes frčely hlavně párky. Venku v současné době neprší, je ale dost chladno. Asi hodinu budeme v herně psát pohledy domů a potom se chystáme za dalším dobrodružstvím do lesa. K obědu bude frankfurtská polévka a pečené kuřecí stehno s bramborovou kaší.

14. 5. 2019   Fotky ze 2. dne - zde .

19.30 zpráva paní učitelky Jindřišky:

Den 2. - ráno bylo klidné avšak velmi chladné. Některým dětem se ani v 7 nechtělo ještě vstávat. V 8 jsme se přichystali na snídani, kde si děti mohly vybrat z rautu co chtěly (převládaly kuličky s mlékem). Jelikož se rozpršelo, přišlo na řadu menší učení - procvičovali jsme nácvik na psaní a grafomotoriku.Na svačinu jsme si vzali jablíčka a šli si je sníst ven, přičemž jsme prozkoumávali okolní přírodu, jelikož přestalo pršet. Čerstvý vzduch prospívá a tak jsme až do oběda procházeli zdejší přírodu. Na oběd (uzená polévka, těstoviny s masem). Odpoledne nám opět nepřálo a tak jsme se přesunuli do herny, kde jsme si hráli a koukali na pohádku Maxinožka. Před večeři jsme opět využili chvíli a vyrazili jsme do místního lesíka, kde jsme i protáhli tělíčko a roztáhli naše plíce - sporťáček v přírodě :) Na večeři již na nás čekaly buchtičky s krémem - mňáááám , přídávky paní kuchařky nestíhaly nakládat. a teď? hurá na pokoj, večerní hygiena a chrnět :)
Joooo a přijel k nám pošťák s pohledy :) tak děkujeme , zítra odešleme my Vám :)

8.45 hod

První noc proběhla v klidu, děcka spaly jak dudci. Ráno jsme se probudili do velmi chladného rána. Venku je mínus 1 stupeň, ale neprší. Zatím... Po snídaňovém rautu nás čeká dopolední Cvičení se zvířátky - pracovní listy a plnění nejrůznějších úkolů, kreslení apod. Na svačinu máme ovoce a potom se chystáme ven, prozkoumat další prostor u hotelu a určitě se taky vypravíme do lesa za lesními skřítky. Na oběd bude uzená polévka s kroupami, vepřové maso na houbách, těstoviny a zeleninový salát.

13. 5. 2019 Fotky z 1. dne - zde .

19.45 hod

Jelikož nám počasí nepřálo, po odpoledním odpočinku jsme si šli hrát na pokoj. Jakmile ale přestalo pršet, vyrazili jsme se vyvětrat před večeří alespoň na hodinku. Večeře byla úúúúúžasná, halušky se zelím. Teď si hrajeme a kreslíme.

12.20 hod

Cesta proběhla v pořádku (bez blinkacího incidentu). Po vystoupení z autobusu jsme se ubytovali v pokojích a vybalili jsme si zavazadla. A potom hurá na první oběd. K jídlu je pórková polévka a kuřecí nudličky s rýží. Po odpoledním odpočinku se vypravíme ven na průzkum okolí. Venku je sice chladno, ale neprší a není ani mokro.

9.00 hod

Děti nastoupily do autobusu, všechna zavazadla, baťůžky, batohy byly naloženy a za mohutného mávání rodičů odjely od školy v přírodě.

kontakty
22.5.2019 | Jídelníčky na příští týden najdete v sekcích STRAVOVÁNÍ - JÍDELNÍČKY
22.5.2019 Nové fotky (Paměťové instituce - Kroměříž) najdete v sekci FOTOGALERIE ZŠ.
17.5.2019 Nové fotky (Sportovní odpoledne s rodiči) najdete v sekci ŠKOLNÍ DRUŽINA.
17.5.2019 Nové fotky (Výlet na Bílou) najdete v sekci FOTOGALERIE MŠ NA PÍSKÁCH.
2.5.2019 Plány tříd na květen najdete v sekci MĚSÍČNÍ PLÁNY.
29.4.2019 | Činnost školy v květnu 2019 najdete v sekcích AKCE a ŠD - Informace.
26.4.2019 | Je zveřejněno Rozhodnutí o přijetí k základnímu vzdělávání pro škol. rok 2018/2020 - najdete v sekci ZÁPIS DO 1. TŘÍDY ZŠ.